Thursday, July 12, 2012

what's your beef, cake?

My brain is mush, resulting in the lack of ideas and motivation.
Last night, I tried to sit down and blog for y'all, but I didn't come up with anything I thought was worth your time. So today I decided to waste your time on this crappy post today. Hooray! 
Forgive me. Or just stop reading. I can't promise it gets better :)
Where does motivation go anyway? On vacation?
Bitch. Way to leave me hanging!
Is it the weekend yet?
I live for weekends.
And Chipotle. And DQ Blizzards. And organization. And vacation. And rhymes.

A few things of note in my life lately {bullet-point style because we type-As love us a good list}:
  • I learned the difference between cocaine, crack and speedballs in class last night.
  • Every morning this week when I took my pups out, there are a few random fat, fuzzy bees laying dead, or dying, on the sidewalk by our patio area. And every morning I fight the urge to stomp on them.
  • Speaking of insects, Shawn said that a spider fell out of our laundry room ceiling while he was doing laundry yesterday. I will never do laundry again.
  • I can't stop saying things like "what's your beef, cake?" and "what the french, toast?!" They make me giggle. Shawn just rolls his eyes. If only he knew what that action would cost him in Fifty Shades of Grey land. 
  • I have been getting an annoying amount of calls from numbers in Missouri, Florida, Virginia, and California. I'm seriously considering answering the phone, "Sperm bank. You jack it, we pack it" {because my husband said I should and that shit's funny}.
  • Moxyn has torn up a plastic bag, a loofah and its plastic packaging, a rug, and the tags off a pair of Shawn's new pants this week. She's now on sale. I'd put her up for adoption but I need the money to replace the items she snacked on.
 {she's also a pro at destroying dog beds and eating the crotch out of my underwear. Any takers?}
  • Running in Stilettos is now taking paid sponsors. I'm trying this again using Passionfruit ads. I'll still have some button swaps available each month, but the space is limited so check out my Sponsor page!
  • Speaking of sponsors, check out my lovely July sponsors on the sidebars! They're the bees knees!
  • I am so excited about the bloggers/shop owners I have participating in my Christmas in July giveaway later this month! If you want to participate, email me! There are special incentives for you :) Stay tuned for giveaway details in a week or so!
  • I plan to drink an entire bottle of wine for dinner tonight. Is that wrong?
And because it's Thursday, I'm linking up with Neely and Amber for "It's OK Thursday!"

Its Ok Thursdays

It's OK:

To throw flip flops at your dogs when they are barking incessantly at nothing.

To have books on my nightstand about true crime and serial killers.

To sing to my dogs.

To smile and nod like I know what the hell people are talking about.

To want an entire day to yourself.

To hit snooze at least twice every morning.

To dwell.

To let go.

To suck at taking compliments because I don't want people to think I'm vain.

To run out of ideas.

Happy Friday eve, punkin' butts!


Photobucket

17 comments:

Jessica said...

Oh my gosh, there are so many things that I said "yep" to in my head. Thank goodness tomorrow is Friday.

Meg Cady said...

This post made me giggle... and thats a good thing.
I think it kept me from killing the kids I nanny who are SUPOSED to be taking a nap...can I throw a flip flop at them?

Myra said...

I'm giggling over here. Ok actually covering my mouth trying to keep from lol'ing.

You're funny. And much of what you said, I feel the same/want to do the same (i.e. throw sandals at my dog because he eats everything).

I'm stealing your husband & yours sperm bank joke. My phone is off the hook every 30 seconds, for real.

Kelly { MessyDirtyHair } said...

hahaha this post made me LOL a few times. so you love chiptole? interesting....#penpal i love the throwing flipflops at your dogs hahah i hate when my dogs bark for no reason, theyre such drama! haha! one more day until friday!! xox Kelly

Stephanie said...

Oh good lord...the sperm bank comment had my DY-ING. Like, legit. I think I choked on my apple when I read that. I love you child.

Mary said...

Oh Shawn hahahahaha that is fantastic!

Beverly said...

You're funny... throwing flip flops is sooo the norm!! That's only if you don't have shoes to throw! LOL

Hope all is well in your hood... keep your head up and get yourself going again with the motivation girlie!

xo,Bev

Rachel @lifeasMrs said...

lol please do start answering the phone like that.. And I'll be right there with you drinking a bottle tonight.. but mine is a 1.5L so maybe it's not so okay?

Samantha said...

Glad I'm not the only one with the true crime books!

Mandy@OrangeAutumn said...

LOL I think I'm going to have to start saying things like "what's your beef, cake?" I believe I would get the same rolling eye action :)

Kristin said...

mmmm now i want chipotle

Beth said...

I wish I could throw flip flops at my dog to get him to stop doing ANYTHING. He'd just take them and eat them. Lame.

brittany johnson said...

I'm a new follower!! what books do you have on your night stand??? i love serial killers and need some new ones to read!

Kara said...

Lists are the best. So are random Friday morning (Thursday afternoon) posts!

Shawn is right, that shit is funny. He would get along with my Shawn famously.

Happy Friday!
Kara
ShawnKaraAndHeidi.blogspot.com

Kristine said...

what the french, toast? Who are you calling a cootie queen, you lint licker! BHAHAHAHA.
Um, love that you love yourself a bullet-pointed list. If it were socially acceptable, all of my writing would be in list form.

Vicki said...

Um, wine for dinner is sounding like something I need to do tonight ... lol.

Miss Chelsea said...

this part: 'Shawn just rolls his eyes. If only he knew what that action would cost him in Fifty Shades of Grey land.' CRACKED me up hahaha. I think about stuff like that every time im with LT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...